22 mrt. 2016

Hello spring! || Redenen waarom ik van de lente houdt || Isa

Bron

Hallo mensen!

Alweer twee dagen geleden, zondag 20 maart 2016, is het officieel lente geworden! Daarom plaats ik nu deze post met dingen die IK zo geweldig vind aan de lente! Enjoy ☺

Dingen waar ik zin in heb aan de lente:
  • De dagen worden weer langer

  • Het wordt weer warmer, finally

  • Alles gaat weer in de bloei

  • De zomer komt steeds dichterbij

  • We gaan weer meer naar buiten

  • Ook als we afspreken ja, dan shoppen en picknicken we meer dan we binnen zitten

  • En natuurlijk zwemmen met vriendinnen, yaaas!!

  • We zijn gemotiveerder om te sporten

  • Het koudere drinken komt weer terug
Bron

  • Over voedsel gesproken, IJSJES worden binnenkort ook weer DE SHIT ☺

  • De zomerkleren kunnen de kast weer in
Bron

  • Iedereen is blijer


Dus ja mensen, ik ben super excited. Ook de birthdays van wat vriendinnen komen eraan en over het algemeen gewoon het leukste gedeelte van het jaar.

Dat was het al weer!

Ly girls (and maybe guys)

Kisses, Isa

Comment (altijd leuk om jullie geniousness terug te kunnen lezen), share (sharing is caring), vote (just do it), and love (I know you do). Ik hou van jullie!

Hebben jullie alweer lente (en zomer) in jullie bol? Laat je antwoord achter in de comment section.

Goodbye then!
Stalk me on InstagramTumblrWattpadPinterest and Bloglovin.

1 opmerking: